UW ACCOUNT




Een account aanmaken
Het aanmaken van een account is niet verplicht. Het biedt echter wel een aantal voordelen. Zo kunt u, als u in de toekomst nog eens besteld, sneller bestellen. U hoeft dan niet nogmaals alle naam- en adresgegevens in te vullen. U kunt gewoon inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast kunt u verschillende adressen invoeren, bijvoorbeeld uw thuisadres of uw werkadres.
Bovendien kunt u te allen tijde uw orderhistorie raadplegen en uw bestelling stap-voor-stap volgen. Indien u hier waarde aanhecht raden wij u aan een account aan te maken.
U kunt gemakkelijk en snel een account aanmaken. Klik hiervoor rechtsboven op ‘Log in’. Vul allereerst uw e-mailadres in en vervolg alle stappen die hierop volgen.
 Als u producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd en u wilt afrekenen, klik dan rechtsboven op de winkelwagen. Ook hier heeft u de mogelijkheid om in te loggen, een nieuwe account aan te maken of om te bestellen als gast.

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail waarin we u ter controle verzoeken uw account te bevestigen door te klikken op een link. Pas als u op deze link heeft geklikt, is uw account bevestigd.

Accountgegevens (wijzigen)
U kunt zelf in uw account altijd gegevens wijzigen zoals uw naam, adres (factuuradres en bezorgadres), e-mailadres etc. Log in met het e-mailadres en wachtwoord dat u zelf heeft opgegeven. U komt terecht in ‘Mijn account’. Hier kunt u uw gegevens wijzigen.

Als u een bestelling aan het afronden bent, kunt u bij het controleren van uw bestelling het factuuradres en het bezorgadres wijzigen.

Wachtwoord vergeten
Klik op ‘Inloggen’ en vervolgens rechts onder ‘Heeft u al een account?’ op ‘wachtwoord vergeten?’. Vul hier het e-mailadres behorende bij uw Eigenheym webshop account in en klik op ‘Ontvang wachtwoord’. U ontvangt een e-mail met hierin een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. U krijgt dan een automatisch gegenereerd wachtwoord. Nadat u hiermee bent ingelogd raden wij u aan om het wachtwoord te veranderen in een wachtwoord dat u zelf gemakkelijk kunt onthouden. Nadat u met het door ons verstrekte wachtwoord bent ingelogd, klikt u op ‘Uw persoonlijke gegevens’. Hier kunt u een nieuw wachtwoord invullen.



BESTELLEN



Wij maken gebruik van een 1 pagina bestellings afrondproces. Vul uw gegevens dus goed in en controleer deze alvorens u op uw gewenste betalingskeuze (IDeal of bankoverschrijving) klikt.

Bestelling plaatsen

In onze webshop kunt u op twee verschillende manieren een product bestellen, te weten door snel te bestellen of via een account.

 Snel bestellen is het zo snel mogelijk bestellen van een of meerdere product(en) die u heeft gekozen. U bestelt uw product en kunt direct uw bestelling afronden zonder dat uw gegevens voor u bewaard blijven. 

U kunt ook eenmalig een account aanmaken, zodat u bij een volgende aankoop uw gegevens niet nogmaals hoeft in te voeren. U kunt daarnaast altijd uw persoonlijke gegevens wijzigen en uw bestelhistorie inzien. Handig voor als u nog eens hetzelfde wilt bestellen.



Bestellen als u al een account heeft

  • Stap 1: 
Klik bij het gewenste artikel op 'Meer info' of op de betreffende afbeelding/tekst. Selecteer eventueel de hoeveelheid en/of kleur en klik op ‘In winkelmandje’. Het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om verder te gaan met winkelen of om af te rekenen (‘Verder naar bestellen’).
  • Stap 2: 
Als u klaar bent met winkelen kunt u rechtsboven klikken op ‘Winkelwagen’
  • Stap 3:
 Log in in uw account door uw eerder opgegeven e-mailadres en wachtwoord in te vullen.
 Als u nog geen account heeft kunt u er een aanmaken. Klik hiervoor op ‘Maak een account aan’. Weet u niet hoe dit moet? Kijk dan hierboven onder ‘Een account aanmaken’.
  • Stap 4: 
Controleer uw bestelling Indien uw bestelling niet klopt kunt u eventueel het aantal wijzigen, verwijderen en/of doorgaan met winkelen. Als alles klopt kiest u een afleveradres dat u eerder heeft aangemaakt. U kunt ook een nieuw afleveradres toevoegen. Kies daarvoor ‘Voeg een nieuw adres toe’.
  • Stap 5:
 Selectee de gewenste betaalmethode. Volg de aanwijzingen op het scherm.
  • Stap 6:
 Uw bestelling is geplaatst. U krijgt een bevestiging van uw bestelling via e-mail. U kunt ook deze pagina afdrukken door op Print bestelling te klikken.
  • Stap 7:
 Na het afronden van uw bestelling wordt een bevestigingsmail gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.


Bestellen als gast (zonder account aan te maken)

  • Stap 1: 
Klik bij het gewenste artikel op 'Meer info' of op de betreffende afbeelding/tekst. Selecteer eventueel de hoeveelheid en/of kleur en klik op ‘In winkelmandje’. Het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om verder te gaan met winkelen of om af te rekenen (‘Verder naar bestellen’).
  • Stap 2: 
Als u klaar bent met winkelen kunt u rechtsboven klikken op ‘Winkelwagen’
  • Stap 3: 
Klik op ‘Bestellen als Gast’.
  • Stap 4: 
Vul uw gegevens in en klik op ‘opslaan’.
  • Stap 5: 
Scroll naar beneden en selecteer uw verzendwijze.
  • Stap 6: 
Scroll naar beneden en Selecteer de gewenste betaalwijze en volg de aanwijzingen op het scherm.
  • Stap 7: 
Controleer uw bestelling en bevestig.
  • Stap 8: 
Uw bestelling is geplaatst. U krijgt een bevestiging van uw bestelling via e-mail. U kunt ook deze pagina afdrukken door op Print bestelling te klikken.


Bestelling annuleren
Om uw bestelling na voltooiing van het aankoopproces alsnog te annuleren, dient u contact met ons op te nemen per e-mail of telefoon. Op werkdagen te bereiken via +31 (0)6 1366 2451

 of info@eigenheym.nl.
We zullen de levering en eventuele terugstorting met u bespreken. Omdat de uitlevering bij bestelling direct in gang wordt gezet, is het soms niet te voorkomen dat u het product toch eerst ontvangt.



BETALEN


Betaalmethoden

Uw betaling wordt verwerkt door SISOW.
SISOW waarborgt uw veiligheid met een veilige SSL-verbinding. SISOW is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevende payment service provider (PSP) in de Benelux.

Afhankelijk van uw bestelling kunt u in de Eigenheym webshop op verschillende wijzen betalen. Vanuit het buitenland kunt u uitsluitend via e-mail of telefonisch bestellen. Lees hiervoor het speciale gedeelte onderaan deze pagina. Binnenkort is het mogelijk om vanuit België te bestellen en betalen met MisterCash.

Voor bestellingen en betalingen binnen Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden.

iDeal
Als u reeds internetbankiert, kunt u gebruik maken van iDeal. Tijdens het bestelproces wordt u bij het betalen naar de beveiligde betaalomgeving van uw eigen bank geleid. Zodra de betaling via uw bank is verlopen wordt het bestelproces afgerond en waarna u uw bestelling kunt verwachten.

Vooruitbetalen via bankoverschrijving
U kunt vooruitbetalen via bankoverschrijving. Klik hiervoor op 'vooruitbetalen via bankoverschrijving'. Let op: Indien u hierop klikt is uw bestelling meteen afgerond! U ontvangt vervolgens een e-mail met alle gegevens om uw betaling mogelijk te maken. U heeft 5 dagen de tijd om het bedrag over te maken. Hebben wij uw betaling na 5 dagen nog niet ontvangen dan vervalt de bestelling. Zodra het factuurbedrag op onze rekening staat, wordt uw bestelling verzonden. Bestellen via bankoverschrijving duurt dus langer. Wilt u uw bestelling sneller in huis hebben? Dan raden wij u aan om via IDeal te betalen. 


Achteraf betalen
Deze optie is helaas nog niet mogelijk. Binnenkort echter wel.

Pinnen
In onze showroom is het mogelijk om te pinnen.





VERZENDEN, VERZENDKOSTEN EN BEZORGEN

Levertijd
Eigenheym biedt snelle levertijden! Voor de meeste producten geldt: ‘Vandaag voor 11.00 uur besteld, morgen in huis’.
Soms is een product echter niet voorradig of doet de bezorgdienst er iets langer over en zou het een dag langer kunnen duren. De indicatie is dus geen garantie. Wij doen uiteraard ons best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven. Mocht een artikel niet voorradig zijn dan nemen wij contact met u op om te bespreken wanneer het product geleverd kan worden. Bestellingen die donderdag na 11 uur binnen komen worden pas maandag geleverd. 
Voor bepaalde artikelen zoals glansstuc en bigbags Leem geldt een levertijd van ongeveer 3 werkdagen. Neem altijd even contact met ons op via +31 (0)6 1366 2451. Bigbags en Glansstuc kunt u uitsluitend telefonisch bestellen.

Verzendkosten
Per bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden duidelijk vermeld in de winkelwagen. U dient hiervoor wel eerst uw adresgegevens in te vullen zodat ons systeem de correcte verzendkosten kan berekenen.

Voor de meeste produkten geldt:



Nederland
Bestellingen tot € 100 (ex. btw) = €5,95 verzendkosten.
Bestellingen vanaf € 100 (ex. btw) worden gratis geleverd.

Voor zakken basisleem en lzakken stuc/leem/kalk (20 en 25 kg) en bigbags gelden andere transportkosten. Helaas kunt u deze momenteel (nog) niet online bestellen. Neem hiervoor contact met ons op.

België
Bestellingen tot € 100 (ex. btw) = €9,95 verzendkosten.
Bestellingen vanaf € 100 (ex. btw) = €5,95 verzendkosten.

Voor zakken basisleem en zakken stuc/leem/kalk (20 en 25 kg) en bigbags gelden andere transportkosten. Helaas kunt u deze momenteel (nog) niet online bestellen. Neem hiervoor contact met ons op.

Bestellingen uit het buitenland
Voor bestellingen vanuit het buitenland worden meerkosten in rekening gebracht afhankelijk van het afleveradres; neem hiervoor contact op met ons via telefoonnummer +31 (0)6 1366 2451

.
Belgische klanten kunnen betalen met MisterCash.



RETOURNEREN



Retouren
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij u graag zo snel mogelijk een passende oplossing.

 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering te retourneren. Deze dient u in oorspronkelijke staat, ongeopend en in de oorspronkelijke verpakking, of in een andere verpakking zoals een doos of plastic zak, zodat de originele verpakking onbeschadigd blijft, te retourneren.  Voeg hierbij de factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour. 

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan:



Eigenheym natuurlijk wonen
De Steenmarter 5b
5622 NJ Eindhoven

Beschadigd of onjuist product
Als bij aflevering blijkt dat uw bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kunt u kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of uw geld teruggestort te krijgen. Op de achterkant van de pakbon kunt u aangeven wat er niet juist is. Stuur uw bestelling binnen veertien dagen in de oorspronkelijke verpakking of in een andere verpakking zoals een doos of plastic zak, zodat de originele verpakking onbeschadigd blijft, met ingevuld formulier naar onderstaand adres (voor bestellingen binnen Nederland):

Eigenheym natuurlijk wonen
De Steenmarter 5b
5622 NJ Eindhoven

Bij niet correcte bestellingen vanuit het buitenland (schade of onjuist product) kunt u voor de juiste afhandeling contact opnemen via email info@eigenheym.nl of telefoon +31 (0)6 1366 2451


Vermeld s.v.p. duidelijk de reden van retourzending en al uw contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door Eigenheym, met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen, worden na de ontbinding terugbetaald.

Schade en garantie
Wij streven ernaar uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. U dient de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te controleren.
Indien er dan sprake is van breuk o.i.d, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking in een andere verpakking zoals een doos of plastic zak zodat de originele verpakking onbeschadigd blijft, te retourneren met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour en de overeenkomst te ontbinden. Frankeren is dan niet nodig. Defecte producten vergezeld van ingevulde pakbonnen/facturen kunt u sturen naar:



Eigenheym natuurlijk wonen

De Steenmarter 5b
5622 NJ Eindhoven



Vermeld s.v.p. op de achterzijde van de pakbon duidelijk een omschrijving van het defect en of de redenen van de retourzending. Wilt u naast uw contactgegevens graag ook het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent vermelden. Als wij alles correct ontvangen hebben, zenden wij u een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Als u geen nieuw exemplaar wilt ontvang, geeft u dit s.v.p. aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.

Fabrieksgarantie
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan veertien (14) kalenderdagen in uw bezit heeft, dan valt dit wellicht nog onder (fabrieks)garantie van de producent/leverancier. U kunt daarvoor direct contact opnemen met de producent van uw artikel. Ook kunnen wij u uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van die garantie. Let wel: de garantie(duur) is afhankelijk van uw artikel en de producent. In geval van twijfel kunt u contact opnemen met ons.



FACTUUR
BESTELLEN VANUIT HET BUITENLAND


VEILIG BESTELLEN
PARKEREN


Factuur
Nadat u besteld heeft ontvangt u van ons een e-mail met daarin een overzicht van de door u bestelde producten. Onderaan deze mail vindt u een link naar uw factuur. deze vindt u ook terug op onze website. U dient rechtsboven in te loggen met de eerder door u opgegeven inloggegevens. U kunt vervolgens onder 'Geschiedenis en details van mijn bestelling' klikken op uw ordernummer. Vervolgens vindt u onder het ordernummer de optie om uw factuur als PDF te downloaden. Hier kunt u ook uw bestelling stap-voor-stap volgen.
Nadat de betaling verwerkt is, vindt uitlevering van uw bestelling plaats. Houdt u rekening met  een langere verwerkingstijd bij een bestelling vanuit het buitenland.

Bestelling en betaling in België en het buitenland
Een bestelling van producten uit deze webshop met buitenlands afleveradres is enkel telefonisch mogelijk of indien u bestelt per e-mail. Neemt u hiervoor contact op via info@eigenheym.nl of telefonisch via +31 (0)6 1366 2451

. Vermeld in uw e-mail uw adresgegevens en de omschrijving en prijs van het artikel(en) dat u wilt bestellen. De betaling van uw bestelling kan middels een automatische incasso van een Nederlandse rekening of via een nota plaatsvinden (levering vindt dan plaats nadat de betaling is verwerkt). De verzendkosten zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van uw bestelling.
Als u vanuit België besteld kunt u betalen met MisterCash.

Veilig bestellen
Voor Eigenheym is veiligheid erg belangrijk en wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. De online betaalmogelijkheden zijn beveiligd. De pagina's zijn beschermd met SSL, waardoor uw gegevens versleuteld worden verzonden. U kunt de beveiliging checken door op de betalingspagina op uw rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor Eigenschappen. U krijgt nu een venster met de verbindingsgegevens.
Bij Verbinding staat vermeld dat het om een SSL-verbinding gaat. Bankgegevens (in geval van iDeal-transacties) voert u niet in op onze site, maar op de eveneens beveiligde pagina’s van onze betalingspartners (verspreid geen URL's van pagina's die u bekijkt wanneer u uw profiel heeft geactiveerd).

Parkeren
Er is voor onze deur helaas slechts beperkte parkeergelegenheid. In de Steenmarter zelf geldt een parkeerverbod (i.v.m. blokkeren garages). Wij raden u aan om in de omgeving te parkeren. In de Wezelstraat is bijv. een grote parkeerplaats. Komt u grote en zware spullen ophalen dan helpen wij u uiteraard en zorgen we dat u voor onze deur kunt inladen.


FAQ

Kan ik ook bestellen zonder te registreren?
Snel bestellen is het bestellen van een of meerdere product(en) zonder dat u een account hoeft aan te maken. Vul uw gegevens in en u kunt direct uw bestelling afronden. Uw gegevens worden niet bewaard.

Ik heb problemen tijdens het registreren
U zult eenmalig de gevraagde gegevens juist in moeten voeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat u slechts eenmaal uw gegevens hoeft in te voeren. Tevens kunt u er dan voor kiezen om alleen bij uw eerste bezoek in te loggen en uw gegevens te bewaren.

Als er iets fout gaat tijdens het invullen van uw gegevens krijgt u te zien wat er fout gaat. Dat kunt u dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, kunt u ons mailen.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?
U kunt zelf in uw account altijd gegevens wijzigen zoals uw naam, adres, (factuuradres en bezorgadres), etc. Om technische redenen vormt uw e-mailadres hierop een uitzondering. 

Om uw e-mailadres te wijzigen kunt u een nieuw account aanmaken met dezelfde gegevens en uw nieuwe e-mailadres. 

Als u een bestelling aan het afronden bent, kunt u bij het controleren van uw bestelling het factuuradres en het bezorgadres wijzigen. Door bij factuuradres op ‘Wijzigen’ te klikken, kunt u ook uw accountgegevens wijzigen, met uitzondering van e-mailadres.

Mijn product voldoet niet aan de overeenkomst.
Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon te retourneren en de overeenkomst te ontbinden. Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan:



Eigenheym natuurlijk wonen
De Steenmarter 5b
5622 NJ Eindhoven

Ik heb een klacht over de Eigenheym webshop
Wij doen ons uiterste best om bestellingen op een snelle en correcte wijze te bezorgen. Mocht er desondanks toch iets mis gaan/niet duidelijk zijn en u heeft hier geen antwoord kunnen vinden op uw vraag, kunt u contact met ons opnemen:

info@eigenheym.nl  of +31 (0)6-1366 2451 (op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur bereikbaar).



U kunt uw klacht ook schriftelijk zenden t.a.v.:


Eigenheym natuurlijk wonen
De Steenmarter 5b
5622 NJ Eindhoven

Overige vragen
Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag? Dan kunt u contact opnemen met ons:

info@eigenheym.nl  of +31 (0)6 1366 2451 (op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur bereikbaar).



Accept

Deze site maakt gebruik van cookies. Geen zorgen, we doen er niets raars mee en gaan u niet ongevraagd lastig vallen.